مقالات مقالات .

مقالات

هر آنچه كه بايد درباره شيلنگ خودرو بدانيد


هدف ما از ارائه اين مقاله بررسي هرآنچه كه لازم است درباره شيلنگ خودرو بدانيد مي باشد تا به اين طريق اطلاعات مفيدي را به شما انتقال داده و به شما كمك مي كنيم تا در شرايط بحراني بهترين عملكرد را از خود نشان دهيد. شيلنگ خودرو از جمله قطعات ضروري هر خودرو بوده و لازم است حين خريد آن نيز دقت عمل بالايي را به كار گيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شيلنگ پولاسا

شركت شيلنگ پولاسا در سال1354 تاسيس شد و نخستين كشور در صنعت بازيافت قطعه هاي پلاستيكي غيرقابل استفاده توانست فعاليت كند. در سال 1363 با مجهز كردن كارخانه ماشين آلات مدرن و استفاده كردن از تكنولوژي آغاز به توليد تمامي قطعه هاي خودروسازي و لوازم خانگي نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۰:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شيلنگ هيدروليك چيست؟

شيلنگ هاي هيدروليك از دسته تجهيزات بسيار كاربردي محسوب شده كه به منظور انتقال و پاشش پرفشار سيالات مورد استفاده قرا مي گيرند . اين شيلنگ ها با توجه به فشار بالاي سيالات هنگام خروج داراي مقاومت بالايي بوده و ساختاري كاملا متفاوت با شيلنگ هاي معمولي دارند . مقاومت شيلنگ هاي فشار قوي صنعتي بوسيله لايه هاي بافته شده فولادي افزوده مي شود . از جمله ويژگي هاي اين شيلنگ ها انعطاف پذيري بالا ، وزن سبك ، كيفيت ساختاري و عدم پيچيده شدن آن زمان كار مي توان اشاره نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۱۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)